So far so good!

9 februari 2017 - Boise City, Idaho, Verenigde Staten

Allereerst super bedankt voor al jullie leuke lieve reacties op onze blog! Erg leuk te zien dat jullie ons toch een beetje volgen zo aan de andere kant van de wereld!

We hebben het goed naar onze zin...het appartement begint steeds meer "ons" te worden en we zitten weer in een normaal ritme. De kids doen het heel goed. Grote stoere Bo ligt sinds een paar dagen in het grote bed! Dit ging gelijk heel goed. Wat zijn we trots op hem! Morgen komt ons bestelde beddengoed om het helemaal af te maken. Dan zal hij vast nog lekkerder slapen . Het meerendeel is hier sprei/quilt met los laken...erg onhandig!

Noa ligt nu nog bij papa en mama op de kamer, maar zal vanaf volgende week haar eigen bedje en kamertje betrekken. We zijn benieuwd hoe ze dat zal vinden. Ze is namelijk  veel aan het oefenen 's nachts, blijkbaar klinkt dat heel goed als alles stil is haha, met kletsen en geluidjes maken. Wij zijn er iets minder blij mee rond dit tijdstip haha.

Afgelopen weekend zijn we de bergen van Bogus ingereden. Dit ligt een uurtje vanaf ons huis. De rit er naartoe was al erg mooi. Veel slingerwegen door de bergen met daaraan de meest luxueuze villa's. Heel bizar om binnen een uur in een waar skigebied te staan. Peet gaat dit komende weekend even de pistes testen met wat collega's.

Gister zijn we met Zachery op pad geweest voor de aanvraag van ons Social Security Number (BSN) en kinderarts. Hier in the USA kennen ze geen consultatiebureau, maar verloopt alles via de kinderarts.

Verder wordt er volop gewerkt...door Peet, maar ook door Bo en Suus in de keuken. Vanmorgen hebben we nog heerlijke havermout koekjes gemaakt. Smullen! Het is fijn dat wanneer er 's avonds nog gewerkt moet worden de sportschool of winkels gewoon tot laat (soms zelfs 24/7) open zijn. Dit moeten ze in Nederland ook maar eens invoeren . Dus we vervelen ons nog lang niet hier...

Tot snel! Met wellicht wat spannendere verhalen...

Veel liefs van ons

1. Tanja Emmen:
    10 februari 2017
    Wat leuk en fijn zeg dat het goed gaat. Leuk huis en wat een dotje jullie meisje. Bo ook hoor.
    Hier gAat alles zijn gangetje.
    Alleen moet ik er niet aan denken te moeten werken van 7 tot 24.00 uur Zoals bij jullie
    Tot horens en een knuffel
  2. Mirjam spitters:
    10 februari 2017
    Wat een gaaf huis zeg!!!!! En die omgeving waar jullie wonen!! Super hoor. Fijn dat jullie goed wennen daar. Is altijd toch maar de vraag. Veel knuffels. Xx
  3. Angeline muller:
    10 februari 2017
    goed om te horen dat alles goed gaat .En inderdaad je moet het toch eigen maken,maar dat gaat jullie ook lukken .Groetjes vanuit Wijchen
  4. Gerard Hutting:
    10 februari 2017
    Hi Suzanne, als je jouw reisverhalen bundelt, kun je het als boek uitgeven.
    Leest prettig, groetjes Pa.
    We Skype. Zo t/m Wo zit ik in Denmark- machinery safety congres.
  5. Tamara:
    20 februari 2017
    Hey meis.

Wat leuk om jullie leventje daar zo te kunnen volgen.
    Fijn dat alles goed gaat en jullie steeds meer jullie draai daar vinden.

Veel liefs!