Update deluxe!

18 mei 2018 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Hi there dear ones!

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles erg goed. Zowel met de kids als ons. Inmiddels zijn we een paar maanden verder, en zowel de meeste al weten, is de kogel nu echt door de kerk en keren we eind juli terug naar Nederland. Nog steeds wat gemengde gevoelens bij de beslissing die door ASML gemaakt is. Maar natuurlijk met volop nieuwe energie en heel veel zin om iedereen weer in de armen te kunnen sluiten! De laatste maandjes hebben we, en gaan we, er nog alles uithalen wat mogelijk is. Dat betekent veel tripjes, genieten van alle mooie plekken, lieve mensen, elkaar en ons huis.

Onze eerste grote trip dit jaar vond plaats half april. Wel te weten Maui!!!! Van te voren was het lastig voor te stellen wat er nou zo mooi zou zijn aan een eiland. Maar dit was 200% de moeite waard! De natuur is prachtig...dichtbegroeid met groen en erg veel bloemen! Door naar het Oosten te rijden, Hana, werden we geleid over smalle wegen door prachtige natuur. We reden langs klifs, rotspartijen, stranden, natuurparken, watervallen, grotten en vulkaanlandschap. Ook de zee was heerlijk...helder blauw water, perfecte temperatuur. We hebben echt genoten met z’n viertjes. Op woensdag hebben we een boottocht gemaakt en een moeder walvis met jong gespot. Je hoopt er natuurlijk op, maar omdat het seizoen bijna ten einde was hebben we echt geluk gehad dit te mogen meemaken. Het stadje Lahaina was erg gezellig, door het “surfsfeertje” was het erg relaxt. Of je nou ontspannen was of niet, je ging vanzelf in deze flow mee. Op vrijdagavond hebben we een traditionele Hawaïaanse show bezocht. Uiteraard met Hula danseressen en een vuurshow. Ook kinderen waren er erg onder de indruk van! Verder hebben we vooral erg genoten van het heerlijke weer, de rust, het zwembad en de zee. Hopelijk komen we er ooit nog eens terug!

Na twee weken thuis nagenoten te hebben van dit alles volgde mijn volgende tripje. Ik ben een lang weekend (vrijdag tot en met maandag) naar Las Vegas gegaan, om Lizeth en Bobbi te ontmoeten. We konden ons geen betere plek voorstellen ;) . We verbleven in een hotel aan de Fremont strip. Prima hotel met een heerlijke rooftop pool. In de namiddag of avond pakten we meestal een uber richting “De Strip”, wat ons binnen 10-15minuten daarheen bracht. Ik wist nog van het jaar ervoor dat wanneer je eenmaal met een promoter hebt gesproken, en “in het systeem zit”, je veel gratis toegang tot de beste feestjes kan krijgen. Ik wilde natuurlijk wel met Bobbi een leuk feestje proberen mee te pakken. We zijn op zaterdagmiddag naar een poolparty in de MGM Grand geweest, wat geweldig was! DJ Tiësto draaide , wat het extra leuk maakte! We hebben heerlijk gedanst met onze (niet te betalen, maar zo lekkere) cocktails! You only live once right ;) Die avond zijn we met z’n drietjes naar de Aussie chippendales geweest, Thunder from down under! We hebben zoveel schik gehad op onze front row seats (lees: lapdances, bezwete knuffels van gespierde mannen hahaha). Vegas blijft me verbazen. De grootte van alle hotels, de lengte van de strip, , hoe gedetailleerd alles is, de bijzondere attracties die elke hotel te bieden heeft, veelzijdigheid aan bars clubs en restaurants. Oh en vergeet de Casino’s niet! Ik persoonlijk ben geen grote gokker, zonde om teveel te verliezen ;). Maar altijd leuk om een kijkje te nemen. Al met al een toptripje weer! Ik voel me vreselijk verwend, maar geniet er ook volop van!

En nu...zijn we aan het pakken voor wederom een geweldige trip! We vliegen morgen op Las Vegas, waar we een nachtje verblijven om even te acclimatiseren en boodschappen in te slaan. (Excuus ;)) De dag erop vertrekken we naar Williams, wat ongeveer een uur rijden vanaf de Grand Canyon South Rim gelegen is. Daar zullen we 2 nachtjes verblijven. We hebben voor maandag een helicoptertour over de Grand Canyon geboekt en gaan verder de South Rim bezoeken. Op dinsdag zullen we verder rijden naar Page, wat vlakbij de Antelope Canyon gelegen is. Hier gaan we een boottocht over Lake Powell en een hike door de Lower Antelope Canyon maken. De opvolgende dag zullen we naar Bryce Canyon gaan. Om het geheel goed af te sluiten leek het ons erg leuk om nog twee nachten in Vegas te verblijven. We hebben hiervoor een kamer in de MGM Grand geboekt. Ik ben zo benieuwd hoe Bo en Noa dit alles zullen ervaren. Ik vind het bij voorbaat al een succes! Hierover meer over een tijdje!

Hele dikke knuffel van ons viertjes!

1. Angeline muller:
    19 mei 2018
    super wat jullie allemaal doen.Dit pakken ze jullie niet meer af.Tot over een paar maandjes.Ga er nog flink van genieten.
    Groetjes en een dikke knuffel voor jullie allemaal van ons.
  2. Paola Lodders:
    19 mei 2018
    Wat genieten jullie toch, groot gelijk, zoveel mogelijk mooie herinneringen maken😍
    Enjoy lieverds💋
  3. Hennie:
    19 mei 2018
    Jullie allemaal veel plezier en geniet ervan nu het nog kan. Groetjes.
  4. Tanja Emmen:
    20 mei 2018
    Wat mooi dat jullie dit allemaal kunnen doen. Ook fijn dat je weer terug komt en ook weer bij ons kan komen👍Geniet nog en tot sept💋
  5. Johan&Marlene albers:
    20 mei 2018
    Nou Suus goed bezig .Dit pakken ze jullie nooit meer af.daar kun je heel lang van nagenieten.groot gelijk .nog een hele fijne reis en tot snel .dikke knuffel reserve opa en marlene 😘😘😘😘