The beginning of something new...

2 februari 2017 - Boise City, Idaho, Verenigde Staten

Dag allemaal!

Onze eerste paar dagen in de U.S. vliegen voorbij...er is zoveel te doen.

De reis afgelopen maandag verliep goed. Het was dan wel een lange trip met de 10 uur vliegen, 4 uur overstap op Portland, en uurtje richting Boise. Maaaaar we moeten eerlijk toegeven dat de kids het heel erg goed hebben gedaan. Bo weigerde te slapen tijdens onze eerste (en langste) vlucht...dus die viel tijdens de laatste vlucht in slaap bij  ons op schoot. Desalniettemin heeft hij zich goed vermaakt en de stewardessen en medereizigers vonden hem voorbeeldig! Goed opgevoed hè .

Na onze bolide voor de eerste dagen te hebben opgehaald zijn we naar ons hotel gegaan, waar we 1 nachtje zijn verbleven. Papa sliep boven (jaaaa dit was weer zo'n leuk hotelkamertje met 2 verdiepingen) met Noa en mama met Bo in het grote bed beneden. Natuurlijk snapte Bo niets van het tijdsverschil en was rond 2.30u klaarwakker . Lang leve Netflix!

Dinsdag konden we naar ons appartement die geheel naar onze smaak ingericht was....uhhh...oh nee dat hebben we denk ik gedroomd . De Amerikaanse stijl kan nou eenmaal niet tippen aan die van ons Nederlanders. Maarrr met wat kleine aanpassingen en een lekker Nederlands fris windje moet er wel wat van te maken zijn hehe.

Na alles uitgepakt te hebben en wat inkopen te hebben gedaan begint het al steeds meer op ons plekje te lijken! Heel erg fijn!

Met de kids gaat het heel goed. We verbazen ons elke dag hoe flexibel ze zijn en lekker meegaan met de flow. Zolang er een ritme is en wij bij ze zijn, zijn zij ook blij!

Morgen zal de eerste werkdag zijn van Peet en dan gaat langzaamaan het echte leven beginnen. Wij hebben er zin in!

❤️xxxx van ons

1. Tanja Emmen:
    3 februari 2017
    Fijn om te horen dat alles goed is gegaan.
    1 ste werkdag zal wel eff wennen zijn.
    Liefs vanuit Oostenrijk
    Gr Tanja
  2. Anja Hendriks:
    3 februari 2017
    Goede morgen lieve alle vier,

Fijn om op deze manier jullie te horen en te volgen. En dat dit eerste begin al goed voelt..heerlijk toch !
    Geniet samen van dit grote avontuur iedere dag weer !

liefs, Anja X uit een koud, regenachtig Nijmegen
  3. Lydia:
    3 februari 2017
    Hoi Suus wat fijn om te horen dat alles goed gaat, ja heerlijk hoe flexibel kinderen zijn, lekker bij paps en mams, dan is alles prima
    Als jullie relaxe zijn, zijn hun het ook
    Heerlijk begin van het avontuur
    Leuk om je te volgen
    Dikke kus lieve schatjes en geniet et van
  4. Katinka:
    3 februari 2017
    Lieverds, wat fijn dat het goed gaat, kinderen kunnen best wat hebben hè!? Leuk om jullie avontuur te volgen, dikke kus, ons
  5. Paola Lodders:
    3 februari 2017
    Fijn lieverd dat het goed gaat met de kleintjes. En vandaag Peet aan het werk dus de routine kan beginnen eten klaar wanneer hij thuis komt etcetera. Hahaha ohh no going out for dinner
  6. Arisa:
    Hey Lieverds!!

Wat leuk om te lezen, kids zijn zo flexibel dat heb ik je nog gezegd toen je bij mij was!
    Daar weet ik alles van hahaha zelf maak je je heel druk terwijl het wel los loopt!
    Ben blij om te horen dat het allemaal goed gaat en het steeds meer jullie plekje begint te worden.
    Leuk dat we zo alles kunnen lezen schatjes.
    Tot snel dat ik jullie verhaal weer kan lezen❤️
  7. Henriette:
    Hoi Suus & Peter,
    Leuk om jullie te volgen....zo ver weg en toch dichtbij
  8. Hennie:
    3 februari 2017
    Het is goed te lezen dat alles goed gegaan is tijdens de erg lange reis naar Boise. Ook zijn de gemaakte foto's leuk om te zien. Mogen er best wel wat meer zijn, bv. van de huiskamer e.d. Maar wat een "bak" van een auto zeg. Daar is de Ford van Carla en René (een B-max) niets bij. Zo te zien hebben jullie daar nu sneeuw. Dus kan pa met Bo sneeuwballen gooien of een mooie sneeuwpop maken. We horen verder wel hoe het jullie zoal gaat. Groetjes van ons.
  9. Maike:
    3 februari 2017
    Super om te horen dat het zo goed gaat met jullie!
    Geniet er lekker van!
    Xx Maike
  10. Marisa:
    3 februari 2017
    Fijn dat alles goed is gegaan!!!
    X
  11. Angeline muller:
    3 februari 2017
    hallo peter suzanne bo en noa.

super om te horen dat alles goed is gegaan .en voor peter zal het wel wennen zijn om te gaan werken.maar ook voor jou en de kids. wij blijven jullie wel volgen .
    groetjes van walter angeline nic esther en levi
  12. Gerard Hutting:
    He kids & little kids.
    Greetings from opa2
    Max is verhuisd. Echte aanpakkers die jonge gasten. Alles verder ok hier en ik begrijp, dat jullie ook ok zijn.
    Groetjes, Gerard
  13. Tante Dee:
    4 februari 2017
    Hoi lieve schatten, wat fijn dat alles zo voorspoedig verlopen is. Heerlijk dat het dat het zo goed gaat met de kids en dan gaat het ook goed met jullie. Leuk dat je ons zo op de hoogte houd. Dikke knuffel en kus van Rob en mij
  14. Mirjam:
    4 februari 2017
    Lieve buufjes, wat fijn dat alles goed is gegaan en jullie een eigen stekkie hebben! Remember: home is where the Heart is! Maarre.....vast niet zo'n leuke buuf daar? ;-) dikke kus van Mirjam
  15. Mirjam spitters:
    6 februari 2017
    Kom maar op met de verhalen en de fotoos. Dikke kus.
  16. Toon & Willy:
    6 februari 2017
    Hallo Suzanne, Peter and Kids,
    Heel fijn te lezen en te zien dat de start goed verloopt. Dank voor de berichtgeving!
    We blijven jullie graag volgen.
    Lieve groeten voor nu!
  17. Johan&Marlene albers:
    8 februari 2017
    Hoi allemaal wat fijn om te horen dat het goed gaat.en natuurlijk islam alles even wennen.erg leuk om de verhalen te lezen.hier alles prima. Nou geniet er lekker van en tot hoors. Dikke knuffel van johan&marlene
  18. Selma:
    9 februari 2017
    Hey lieve familie Claassen,
    Wat fijn dat de reis zo goed is gegaan en dat jullie veilig zijn aangekomen. Hoop dat Peter het ook naar zn zin heeft op zn werk daar. Nu maar lekker jullie draai vinden daar maar dat kom zo te horen helemaal goed!
    Liefs en knuffel van ons!