Setteling in!

21 februari 2017 - Boise City, Idaho, Verenigde Staten

Dag lieve allemaal!

Wat gaat de tijd toch snel...(wat opzich een goed teken is..we hebben nog geen heimwee). De eerste weken zijn voorbij gevlogen. Weken waarin we nog veel moesten regelen, aanschaffen en hebben moeten ontdekken. Ons appartement bevalt ons heel erg goed en voelt echt als ons thuis. Voor ons en de kinderen. Bo heeft nog niet naar Nederland gevraagd en als we naar "huis gaan" bedoelt hij dit appartement. Hoe fijn is het om kind te zijn. :)

De werkweken van Peet zijn druk en verlopen soms met wat hobbels. Dingen die kapot gaan, mensen die niet meewerken, install engineers die uit de fabriek weggestuurd worden..gelukkig kan het tot nu toe allemaal opgelost worden. Gelukkig zijn wij er om hem thuis op te vangen ;)

De dagen met de kids alleen bestaan nu nog veelal uit spelen, knutselen, slapen, eten, speeltuin, park, picknicken en eventueel naar de winkels. Opzich leuke bezigheden, maar je merkt aan Bo dat hij zijn energie wel kwijt moet. (Jongens hè haha). Maar de verveling slaat zeker nog niet toe!

De skitrip van Peet in Bogus was echt super. De jongens hadden een geweldig mooie dag met heerlijk weer en topsneeuw. En dat op maar een uurtje rijden ;)! Binnenkort gaan ze ook een keer een avond skiën..het schijnt heel bijzonder te zijn als alles verlicht is en je het dal van Boise downtown in kijkt.

Afgelopen week zijn er een paar collega's bij ons thuis komen eten. Een gemêleerd gezelschap van Nederlanders een Amerikaan en een Taiwanees. Het was erg gezellig! Gelukkig viel de lasagne ook goed in de smaak!

Gisteren mochten we met de kinders naar een kinderarts van het Saint Alphonsus ziekenhuis. Alles was in orde en ze hebben hun vaccinaties weer gehad. Omdat ons kleine meisje het de laatste 1,5 week heel leuk vindt om papa en mama 's nachts wakker te houden hebben we even wat tips van de arts gekregen. Sinds gister ligt ze lekker in haar swaddlesack (klinkt spannender dan het is haha) en het lijkt tot nu toe en GROOT succes! Ze slaapt zo rustig als ze zichzelf niet meer wakker kan maken met haar armpjes. Dus fingers crossed ;)

Zoals jullie lezen genieten we echt hier en vermaken er ons prima...We zijn al wat aan het rondkijken voor leuke weekendtripjes naar een National Park en vakantie. Enough to see and do...

Voor nu byebye! Liefs van ons

Ps: Het is trouwens echt zo leuk om jullie af en toe via FaceTime of Skype te spreken! :)

1. Angeline muller:
    22 februari 2017
    Super om te lezen dat alles goed gaat.Enwat ook heel belangrijk is dat je geen last van heimwee hebt.We kunnen niet wachten op het volgende verslag. Heel veel liefs van ons.
  2. Johan&Marlene albers:
    22 februari 2017
    Wat super dat het allemaal goed verloopt. Ja het is toch even afwachten. En dat kleine poppetje zal jullie wel even laten weten wat ze nu al allemaal kan .ha ha.ja en voor bootje ook wennen natuurlijk.ik zag een filmpje van hem in de sneeuw.super toch.hier gaat het allemaal op rolletjes. Nu aan het oppassen. Raff houd me wel bezig.om de 20 minuten naar de wc.hij is zindelijk. Kei fijn.zondag komt er bij wes gezinsuitbreiding Max een puppy. Ben benieuwd zal wel goed verwend wordennou het gaat jullie goed .tot de volgende keer.dikke knuffel van ons xxx
  3. Hennie:
    22 februari 2017
    Fijn te lezen dat het jullie allemaal goed gaat. Ga zo door zeggen we dan maar.
    Liefs van ons en de groetjes.
  4. Paola Lodders:
    22 februari 2017
    Time flies when you're having fun! Gelukkig maar schatjes
    En jij Suuske, hoe bevalt het fulltime mom zijn? Of voelt het nog als vakantie?
    Heb ff gegoogeld naar swaddle sack, oude tijden herleven want dat werd heel vroeger altijd gedaan, heet inbakeren.
    Weinig nieuws van overhere, z'n gangetje pokkenweer nu, storm op komst kracht 11.
    Hele dikke hugg van Cola voor mijn kleine grote vriend en dinnetje en voor jullie, tot horens!
  5. Arisa:
    23 februari 2017
    Hey Suus wat kun jij fijn schrijven, het klinkt allemaal heel leuk en fijn dat jullie je vermaken!
    En wat grappig dat Bo helemaal niet naar Nederland vraagt...Kids zijn zo makkelijk
    Ook kleine Noa slaapt nu ook weer heerlijk, dat helpt vaak wel kan ze niet meer maaien met haar armpjes!
    Geniet ervan❤️
    Dikke van ons
  6. Mirjam:
    1 maart 2017
    Super dat het jullie goed gaat en idd hoe makkelijk kids zich aanpassen maar dat kan ook niet anders: home is where the Heart is! Binnenkort ff FaceTimen? Dikke kus van mij
    En poot van Jet