Hello Portland!

25 april 2017 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Dag lieve allemaal!

Zaterdag 15 april zijn we bepakt en bezakt vertrokken richting onze eindbestemming (qua wonen dan) Portland! Een prachtige rit van 7 uur waarin het alsmaar groener en groener werd. Noa heeft het grootste gedeelte heerlijk liggen slapen en ondertussen speelde Bo en keek wat filmpjes. Afgewisseld met wat te eten en drinken...maakte dat een prima reis. ;)

De eerste 2 dagen verbleven we in een hotel, in afwachting op de sleutel van ons huis op maandagochtend. Een dubbele dag...aangezien mama 5 jaar geleden van ons heen is gegaan. Maar van de positieve kant bekeken, misschien moest het juist dan wel die dag zijn. Voorafgaand zijn we op zondag, met het verstand op nul, naar IKEA gereden om het grootste deel van de inrichting te gaan verzorgen. Zie het voor je, 2 kids...2 karren 'kleine spullen' en 9 grote karren bedden en meubilair. Dat was me een hele workout!  Dit met name voor Peet, die een tweede keer is teruggereden die dag om de grote orders zelf te gaan pikken. Lieten we dit aan IKEA zelf over, dan konden we 1.5 week op bezorging hiervan gaan wachten. Maar door dit zelf te regelen al de dag erna!

Op maandag gingen we vol verwachting naar ons huis. Voor mij de eerste keer dat ik ons huis in real life zag! Wauw! Hier kan ik wel een ruim jaar verblijven hoor, geen enkel probleem! Dezelfde middag kwam de bezorging binnen en hebben we hard gewerkt om die avond daar al te kunnen slapen. Wat een fijn huis!

De afgelopen week hebben we nog hard gewerkt om de puntjes op de i te zetten, lees: kopen kopen kopen. Ik moet zeggen dat het wel heel gek voelt om in zo'n korte tijd zoveel geld uit te geven. Maar van de andere kant, hoe sneller het 'af' is hoe sneller het normale leven kan gaan beginnen.

In het weekend hebben we de omgeving wat verkend en zijn we naar het strand gereden. Helaas werkte het weer dit keer niet mee en hebben we het strand en de zee alleen vanuit de auto kunnen bewonderen.

Voor Bo hebben we een hele fijne preschool gevonden, waar hij waarschijnlijk al volgende week voor het eerst naartoe mag. Hij vond het direct geweldig en vraagt sindsdien iedere dag wanneer hij naar school mag. Een hele geruststelling voor ons dat hij zo enthousiast is.

Tot snel!

Liefs

1. Mirjam spitters:
    26 april 2017
    Jeetje jongens. Wat een gaaf huis!!!!! Super. Nu lekker jullie rust vinden en vooral genieten.
    Xx
  2. Paola Lodders:
    26 april 2017
    Geniet schatjes, van het mooie huis, lekkere tuin, Big Green Egg en vooral van elkaar❤u
  3. Elaine Van den berg:
    26 april 2017
    Wat fijn dat jullie nu eindelijk op jullie echte plekje zijn beland! Wat een schitterend huis! En wat groeien de kids snel zeg! Mylan heeft het nog iedere week over Bo. Bo in Amerika, niet leuk.... dat is hetgeen wat bijvoederde keer weer zegt. Hij mist zijn vriendje! Ik hoop dat hij het heel erg naar zijn zin gaat krijgen op zijn nieuwe schooltje!!! Geniet ervan! Liefs x Elaine en mylan!
  4. Suzanne:
    26 april 2017
    Gaan we zeker doen! Dankjewel!
    En Elaine....wat schattig. Hopelijk herkennen ze elkaar straks nog :)
  5. Arisa:
    26 april 2017
    Wat een leuk verhaal weer schatjes!! Ziet er prachtig uit en leuk te zien dat de kids vrolijk/happy zijn en jullie natuurlijk ook!
    Geniet ervan❤️
  6. Toon & Willy:
    8 mei 2017
    Hallo Happy Familie!

Net terug uit La Douce en zojuist jullie nieuwe stulp bewonderd!
    Wat een mooie plek om te wonen! Hoop wel dat jullie nog terug gaan komen....
    Voor nu lieve groet!