Time flies!

15 april 2017 - Boise City, Idaho, Verenigde Staten

Dag lieve allemaal!

Wat gaat de tijd toch snel...zo zijn we nog in Nederland wachtend op ons vertrek en nu hebben we alweer 10 weken in Boise gewoond! Wat een leuke fijne stad is dit! Helaas dat we er maar kort van hebben mogen genieten. Van de andere kant...op naar ons nieuwe avontuur! Portland!

De laatste weken hebben we geprobeerd nog zoveel mogelijk te genieten van Boise ,door leuke dingen te ondernemen. Zo zijn we nog naar de dierentuin geweest, nog lekker gezwommen, de stad verkend, vrienden bezocht en gebbqd met collega's. Erg gezellig allemaal!

Tijdens de week dat Peet in Hillsboro was heeft hij ook een dag huizen bekeken met een real estate manager. Zoals de meeste wel gehoord hebben, hebben we een heel fijn huis gevonden! Aanstaande maandag zullen we de sleutel krijgen!

Inmiddels hebben we ook al het een en ander geshopt, of op onze shoppinglist staan, voor het huuske! Nu kan het "echte" leven echt gaan beginnen.

Gisteren zijn al de grote spullen opgehaald door een verhuisbedrijf. Wat een spullen verzamelen wij mensen toch (en dat in een appartement)...misschien is dat minimalistische leven niet eens zo'n gek idee ;) . Na een knus nachtje met ons kleine meisje tussen ons in (haar bedje was al opgehaald), zijn we bepakt en bezakt onderweg! Gelukkig kregen we een fijn autootje mee hehehe... Nog 6 uur rijden en dan zullen we op onze nieuwe bestemming aankomen! Uiteraard gaan we jullie hier weer op de hoogte houden van de vorderingen! Portland here we come!!!

Dikke kus!

1. Hennie:
    16 april 2017
    Prachtige foto's en weer een mooi verhaal van jullie belevenissen. Alvast een goede reis naar Portland en veel plezier daar.
    Liefs van ons.
  2. Jennifer Faber van Rooij:
    17 april 2017
    Veel succes met jullie verhuizing! Hopelijk vinden jullie het in Portland net zo fijn als in Boise!
  3. Johan&Marlene albers:
    19 april 2017
    Hoi familie. Ja weer een hele uitdaging. Hebben jullie al genoeg kunnen shoppen voor het nieuwe huisje of zeg maar voor de villa? Israël ook wel een lekker gevoel toch?zal ook wel even pittig zijn om alles te regelen met die twee smurfjes erbij?hopelijk krijg je hier ook een hele fijne tijd.ga er lekker van genieten met zijn allen.dikke knuffel voor jullie van Johan en marlene
  4. Suzanne:
    19 april 2017
    We hebben al heel veel werkt verzet en geshopt. (Sorry Bo en Noa voor het gesleep). Maar het wordt steeds mooier, gezelliger en knusser.... :)