Summer in Oregon

22 mei 2017 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Hoi allemaal!

We wonen alweer 4 weken in Portland! Inmiddels zijn we goed gesetteld, niet dat dat nu 4 weken geduurd heeft hoor ;). In de eerste week hebben we heel hard gewerkt, om ervoor te zorgen dat we hier gelijk konden gaan wonen.

Wat is het hier mooi! Groen, zoveel te doen en te zien, we vervelen ons geen moment. Ook het huis is heel erg fijn. Het is erg ruim en de tuin is heerlijk. Op dit moment zit ik in het zonnetje te genieten van alle mooie planten, bomen en vogels. Wat een slecht leven.

Bo heeft zijn eerste weekjes op school erop zitten en gaat iedere keer met plezier. In het begin was het wat lastig met afscheid nemen, maar nu rent hij naar de auto om naar zijn vriendjes te mogen. Dit is voor ons ook een fijn gevoel!

Noa is super vrolijk en een makkelijk meisje. Op de dagen dat we samen zijn kan ik haar gerust meenemen om samen te winkelen of op visite te gaan. Ook ontwikkelt ze zich goed met rollen, geluidjes maken, wanneer we thuis aan het spelen zijn.

Morgen krijgen we ons eerste bezoek en komen opa en oma een paar weken langs! Super leuk en we kijken er allemaal erg naar uit. Opa mag bij Bo in bed slapen...enne oh ja...oma ook! ;) Dat wordt een gezellige boel. Maar eerst gaan ze voetballen. Bo heeft zijn bal al klaar liggen! Ik ben erg benieuwd wat zijn eerste reactie morgen is als ze aankomen.

Verder kijken Peet en ik uit naar ons lange weekend Vegas! Wauw wat een cadeau! En...zijn we druk bezig onze eigen roadtrip te verwezenlijken. Omdat er zoveel te zien is, alleen hier al aan de Westkust, gaan we de trip sowieso in tweeen opsplitsen. Dit keer via Crater Lake, Red Wood Forest naar San Fransico, L.A, Yosemite National Park en Disney Land. We'll keep you posted!

Dikke kus voor nu!

1. Tanja Emmen:
    23 mei 2017
    Wat fijn dat jullie het goed hebben. Het u's toch een hele onderneming.
    Hier gaat ook alles Ok. Hemelvaartsdag vertrekken Berry en ik een weekje naar zuid Frankrijk. Hebben er zin in. Geniet van je schoonouders en helemaal Vd trip. Lieve sus doe rustig aan en een knuffel van mij
  2. Hennie:
    23 mei 2017
    Goed te lezen dat jullie allemaal het fijn hebben daar. Hoorde zojuist (rond 12.00 uur)dat Carla en René al hebben ingecheckt en om 13.15 uur Nederlandse tijd gaan boarden. Zij komen er dus aan. Groetjes van ons.
  3. Suzanne:
    23 mei 2017
    Oh lekker Tanja! Geniet ervan!
    We hebben heel veel zin René en Carla weer te zien Hennie! Groetjes aan An!
    Xxx
  4. Anja Hendriks:
    24 mei 2017
    Hallo,
    Wat leuk om dit allemaal te mogen lezen, fijn dat jullie genieten in deze prachtige omgeving in een mooi land. De Roadtrip die jullie gaan maken.... zal ook prachtig zijn. ( John en ik hebben deze Trip ook gemaakt 15 jaar geleden......Prachtig Las Vegas je weet niet wat je ziet........

mooie tijd samen en geniet,
    Groetjes, Anja
  5. Johan&Marlene albers:
    26 mei 2017
    Hoi suus Peter en Kids. Wat fijn om te lezen dat het jullie goed gaat.ik zie regelmatig van je vader foto's van o.a de Kids. Wat een schatten mogen jullie trots op zijn. De mannen hebben er al echt zin in.fijn dat je schoonouders er nu zijn. Voor jullie een hele fijne trip .heerlijk effe met zijn tweeën. Lekker genieten. Weer een mooi verhaal op de site. Dikke kus van ons
  6. Toon & Willy:
    15 juni 2017
    Hello family,

Dank weer voor de prachtige foto's! Genieten. Vooral van die twee koters!
    Geniet van het bezoek van Opa en Oma en alvast een heel fijne tijd in Vegas en een fantastische trip! Wij vertrekken zondag naar La Douce maar volgen ook vanuit daar jullie belevenissen. Voor nu lieve groeten!