Sabbatical on my sabbatical 😉

12 februari 2018 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Heeey allemaal!

Hoe gaat het met jullie! Jullie zullen wel denken...leven die mensen daar in Portland nog wel? Gaat het wel goed? Ik kan jullie verzekeren het gaat super met ons!

In November heb ik een heel leuk tripje gemaakt naar Nederland. Het was zo fijn iedereen weer even te zien! Ik heb volop van die week genoten. Veel etentjes, borrels, sauna, uitgaan en natuurlijk geknuffeld! Aan de ene kant heel dubbel om dit dan weer achter te laten, maar omdat ik weet dat het tijdelijk is ook fijn om weer naar ons plekje in de States terug te gaan. Toen ik terug kwam hebben we nog een ruime week met opa en oma kunnen genieten in Amerika, wat ook super was.

De feestdagen in Amerika waren een stuk rustiger (voor ons dan) zonder familie. Maar we hebben er een heerlijke tijd van gemaakt. Hier vieren ze eigenlijk maar 1 dag kerst, dus tweede kerstdag zijn we naar Mount Hood gereden om in de sneeuw te gaan sleeen! Yeaaah! Super leuk! Bo vond het geweldig. Met oud&nieuw hebben we wat vrienden uitgenodigd bij ons thuis om het te vieren. Uiteraard met vers gebakken oliebollen en veel hapjes! Met Henriette Joep en de jongens en Loe & Lauren hebben we er een gezellige avond en nacht van gemaakt. Bo ging uiteraard niet slapen met zijn grote vrienden Floris en Xander op bezoek. Dus die was total loss daarna haha. We hebben wel ons vuurwerk gemist. Dat is hier niet toegestaan dan...beetje jammer.

In Januari hebben we veel leuke dingen gedaan als: borrels en uitgegaan met de dames, datenight voor papa en mama, strandwandelingen, hikes. We love it over here!

Daarnaast was het op sommige momenten een kleine rollercoaster. Wel of niet verlengen om net wat langer hier te kunnen genieten, nieuwe mogelijkheden op het werk van Peet, ik die officieel werkeloos ben momenteel...Maar alles lijkt dan toch op zijn plek te vallen en het ziet er naar uit dat we deze zomer weer terugkeren naar jullie lieve vrienden en familie! Het blijft enigszins dubbel moet ik zeggen, want we genieten hier echt. Maar ook het idee om weer naar ons eigen huis te gaan, dichterbij jullie, is  heel erg fijn! We weten nu dat we overal ons eigen plekje kunnen maken...dus wie weet wat de toekomst ooit nog brengt.

Afgelopen weekend hebben we eerst een fijn avond met mijn vriendin Heather en Bo’s vriendinnetje Brooklyn gehad. Wat kunnen die lief spelen samen...en knuffelen...te schattig! De volgende ochtend had Bo zijn eerste kinderfeestje! Mijlpaal! Met al zijn vriendjes van school bij de playboutique (Indoor speeltuin). Daarna zijn we heerlijk naar de kust geweest. Ons hotel lag aan het strand. Nothing fancy...maar de locatie was zooo top! Op zaterdag lekker vliegeren en op het strand lopen en afsluitend dineren bij een seafood restaurant. Zondags zeehonden spotten, wandelen op het strand en even een kijkje genomen in de outlet (uiteraard ;) ).

En nu is het alweer maandag...school, meiden dag met Noa en genieten van een zonnig dagje. Wat een slecht leven...

Tot snel! Xxx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tanja:
    12 februari 2018
    Hoi Sus, toevallig vroeg ik aan Patricia of jij terug kwam, ze vertelde me dat je nog een tijdje daar zou blijven en jou contract idd ontbonden is. Nu kom je toch eerder terug?
    En wat een leuke foto s allemaal.
    Hier alles ok. Het nieuwe computerprogramma evolution, draad nu in Nijmegen een weekje. Gaat goed. Morgen gaat Wijchen live en volgende week vegel.
    Ik hoop dat je nog een fijne tijd daar hebt. Wanneer komen jullie terug?
    Veel liefs Tanja
  2. Suzanne:
    12 februari 2018
    Hey Tan! Het ziet er naar uit dat de verlenging toch niet doorgaat. Dus wellicht kom ik dan ook bij jullie terug...ik hoop het! We komen dan eind juli of augustus terug. Hoe gaat het met jou?
    Liefs!

Ps: is het wat evolution?
  3. Angeline muller:
    13 februari 2018
    Super om weer wat van jullie te horen.We dachten al dat duurt wel heel lang voor er weer wat te lezen viel gelukkig gaat het goed .Groetjes van je overburen
  4. Gerard Hutting:
    Nice story
  5. Anja Hendriks:
    13 februari 2018
    weer een mooi verhaal .....wat een avontuur !!!
    fijn te lezen.

Geniet samen van dit alles .....Groetjes Anja
  6. Mirjam Hermsen:
    18 februari 2018
    Yeahhhhhhh mijn lieve buurtjes komen eindelijk weer terug lees ik net! Snap dat het voor jullie dubbel voelt want natuurlijk een geweldig avontuur in the States maar.....mis jullie wel dus ik ben helemaal blij! Dikke kus van Mirjam en poot van Jet
  7. Paola Lodders:
    26 februari 2018
    Dus de kogel is door de kerk en jullie komen terug😍 Wie weet inderdaad wat er nog komen gaat.
    Enige foto's, geniet nóg meer van jullie verblijf😃 Love you 💋💋💋💋
  8. Suzanne:
    26 februari 2018
    “Het ziet er naar uit” maar nog niks 100% zeker...hopelijk snel alles helemaal duidelijk.