Familie Claassen herenigd, Vegas en verrassings bezoek!

16 juni 2017 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Hoi lieve allemaal!

Hoe gaat het met jullie? Met ons gaat het erg goed. Op dit moment zijn we onderweg naar bestemming 1 van onze roadtrip...Bend! Mooi even tijd om jullie op de hoogte te stellen van de afgelopen weekjes.

Opa en oma zijn 3 weken bij ons geweest. We hebben een heerlijke tijd samen gehad. Ze hebben veel tijd met Bo en Noa doorgebracht en natuurlijk ook de omgeving verkend. Zo zijn we samen naar de Silverfalls geweest, prachtig groen heuvelachtig gebied met grote watervallen. Carla en René hebben samen nog de Japanese Garden,  Multnoma Falls en Mount Hood bezocht. Het shoppen in de outlet mocht natuurlijk ook niet ontbreken. Verder hebben we lekker genoten van de tijd samen en hebben we veel gebbqd of zijn we ergens gaan eten. Het was immers vakantie ;). Maar zelfs 3 weken vlogen voorbij...teveel te zien...teveel te doen. Dat maakt het weer een goed excuus om nog eens langs te komen! :)

Tijdens het bezoek van opa en oma hebben we ons 1 jarige huwelijk (en Moederdag) gevierd in Vegas. Wauw wat is dat een stad zeg. Ik kon me er van te voren geen voorstelling van maken hoe groots (hotels etc.) en over de top een stad kan zijn. We hebben onze ogen uitgekeken. Omdat de temperatuur gemiddeld rond de 40 graden lag hebben we de stad meer vanuit de hop-on-hop-off bus, het zwembad en in de avond bekeken. Ook oud Vegas was erg gaaf om te zien. Het was net alsof je een oude filmset op kwam lopen. De eerste dag zijn we naar een poolparty in 1 van de zwembaden van ons hotel geweest. Gezien en gezien worden...daar draaide het om. Voor degene op de party dan ;) wij vielen voor ons gevoel lichtelijk buiten de boot zonder een vip cabana en groep schaarsgeklede mensen om ons heen hahaha. Mooi om meegemaakt te hebben. De volgende dag hebben we in de avond de show Ka van Cirque du Soleil gezien en zijn we naar onze vriend Tiësto geweest in de MGM Grand. Erg tof! De show was zo mooi gemaakt. We hebben vol bewondering gekeken naar alle stunts en acrobatiek...In het casino hebben we helaas geen grote zal met geld mee naar huis gesleept. Al met al een trip om nooit te vergeten!

Afgelopen week hebben we nog lastminute bezoek gehad van mijn tante Lizeth! Het was alweer 5 jaar geleden dat we elkaar gezien hadden. Het was erg speciaal om haar onze kids te kunnen laten zien. Ook hadden we natuurlijk heel veel om bij te praten. We hebben een super fijne en gezellige week gehad samen.

Nu op naar nog meer leuks...onze roadtrip! Heerlijk ruim 2 weken met ons eigen gezinnetje veel mooie dingen gaan bekijken!

Liefs!

1. Hennie:
    17 juni 2017
    Hoi allemaal. Met ons gaat het goed en met jullie, zo te lezen gaat het buitengewoon. Nu maar lekker genieten van de komende 2 weken op jullie roadtrip. Wij zijn v.a. morgen een weekje naar Winterberg.
  2. Arisa:
    17 juni 2017
    Wat een leuk verhaal weer!! Jullie willen dadelijk nooit meer naar huis!
    Echt leuk allemaal.
    Geniet van jullie vakantie saampjes!!❤️
    Dikke kus van ons
  3. Anja Hendriks:
    10 augustus 2017
    Goedemorgen,
    Wat een mooie verhalen, en foto`s prachtig om te zien...... heerlijk genieten van al dit mooi`s !!! ik ben weer even terug in de tijd.......20 jaar geleden rondje L.A ..SanFrancisco samen met John was Fantastisch !!! Fijne tijd samen ........tot het volgende reisverhaal!!!